Μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τους γυναικολογικούς καρκίνους έχει ξεκινήσει από την GSK Ελλάδος με τίτλο «Έχεις Μήνυμα». Η εν λόγω πρωτοβουλία αναδεικνύει την αξίας της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, συμβάλλοντας στη σωστή και αξιόπιστη ενημέρωση του κοινού.
Στην ιστοσελίδα www.exeis-minima.gr, κάθε γυναίκα μπορεί να βρει πολύτιμες πληροφορίες όπως, μεταξύ άλλων, για την έγκυρη ενημέρωση σχετικά με τις μορφές των γυναικολογικών καρκίνων, τα σημάδια που αξίζει να προσέξει και προληπτικά μέτρα, καθώς και τα προγράμματα έγκαιρου ελέγχου. Στη συγκεκριμένοι ιστοσελίδα διακεκριμένοι Ογκολόγοι – Παθολόγοι παρέχουν πληροφορίες και συμβουλές, μεταξύ άλλων, σχετικά με τα βήματα προς τη διάγνωση, απαντώντας σε ειδικές ερωτήσεις ανά γυναικολογική κακοήθεια.
Εκ μέρους της εταιρείας, ο κ. Σταύρος Οικονόμου, Εμπορικός Διευθυντής Ογκολογίας – Αιματολογίας και Ειδικών Νοσημάτων της GSK Ελλάδος, τονίζει τα εξής: «Με την εκστρατεία ενημέρωσης “Έχεις Μήνυμα”, ενισχύουμε την ευαισθητοποίηση για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης».
Ο κ. Ανδρέας Ρουσσίδης, Ιατρικός Διευθυντής της GSK Ελλάδος, πρόσθεσε: «Την τελευταία οκταετία, η GSK έχει επενδύσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ στην έρευνα και την καινοτομία, μέσω 47 κλινικών μελετών, 22 εκ των οποίων αφορούν στην ογκολογία και 3 στους γυναικολογικούς καρκίνους. Οι μελέτες αυτές αναδεικνύουν τη δέσμευσή μας για παροχή καινοτόμων λύσεων στους Έλληνες ασθενείς και ενίσχυση του εγχώριου ερευνητικού δυναμικού. Μέσω της εκστρατείας ‘Έχεις Μήνυμα’, ενδυναμώνουμε περαιτέρω την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού για τη σημασία της πρόληψης».