Health Today Magazine

Νέα ενημερωτική εκστρατεία για χρόνια φλεγμονώδη πάθηση του δέρματος που επηρεάζει περίπου 1 στους 100 ανθρώπους

Η Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα είναι μια χρόνια, φλεγμονώδη πάθηση του δέρματος που επηρεάζει περίπου 1 στους 100 ανθρώπους παγκοσμίως. Η νόσος συχνά παραγνωρίζεται ή καθυστερεί να διαγνωστεί, καθώς τα συμπτώματά της μπορεί να συγχέονται με ακμή, κύστεις ή αποστήματα.

Η νόσος ωστόσο συχνά παραγνωρίζεται ή καθυστερεί να διαγνωστεί, καθώς τα συμπτώματά της μπορεί να συγχέονται με ακμή, κύστεις ή αποστήματα. Η νόσος μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την καθημερινότητα και την ψυχική υγεία των ασθενών, ενώ σύμφωνα με έρευνες, έως και το 33% των ανθρώπων με  Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα δεν παρακολουθείται από κανέναν ιατρό. Η έγκαιρη διάγνωση και η συστηματική ιατρική παρακολούθηση, αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για τη διαχείριση της νόσου και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

Ποιο είναι το πρώτο και σημαντικό βήμα για τη διαχείριση της νόσου

Για την καλύτερη ενημέρωση του κοινού και των ασθενών ξεκινά εκστρατεία από τη Novartis Hellas με κεντρικό μήνυμα «Μπορεί να σου πάρει καιρό να το πεις, ας μη σου πάρει καιρό να μιλήσεις για αυτό». Η πρωτοβουλία πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Συλλόγου Ασθενών «Αλκή», με στόχο την ενημέρωση, την έγκαιρη διάγνωση και τη μείωση του στίγματος γύρω από τη νόσο. Η πρωτοβουλία στοχεύει να κάνει τη νόσο πιο αναγνωρίσιμη, να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να μιλήσουν ανοιχτά για τα συμπτώματά τους και να υπενθυμίσει ότι η ιατρική παρακολούθηση είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα.

Μια καμπάνια ενημέρωσης που φιλοδοξεί να χτίσει ένα δίκτυο κατανόησης και πρακτικής βοήθειας στους ασθενείς

Η Σοφία Ορφανίδου, Πρόεδρος του Συλλόγου Ασθενών «Αλκή» ανέφερε σχετικά: «Η Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα είναι μια απαιτητική νόσος που επηρεάζει σε βάθος την καθημερινότητα και την ψυχική υγεία των ασθενών. Ο Σύλλογός μας δημιουργήθηκε για να αποτελεί έναν σταθερό πυλώνα υποστήριξης, ενημέρωσης και υπεράσπισης, προσφέροντας σε κάθε άνθρωπο που ζει με τη νόσο ένα δίκτυο κατανόησης, αλληλεγγύης και πρακτικής βοήθειας.

Μέσα από την καμπάνια, σε συνεργασία με τη Novartis Hellas, ενισχύουμε ακόμη περισσότερο την προσπάθεια για έγκυρη πληροφόρηση και ανάδειξη των πραγματικών αναγκών των ασθενών. Στόχος μας είναι να ενθαρρύνουμε κάθε ασθενή να αναζητά άμεσα ιατρική καθοδήγηση και να γνωρίζει ότι δεν είναι μόνος σε αυτή τη διαδρομή. Μαζί, συμβάλλουμε στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και στη δημιουργία ενός πιο ανθρώπινου και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για όλους».

Τα social media ως βασικό επικοινωνιακό όχημα των νεότερων ηλικιακών ομάδων

Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, αξιοποιεί τη «δυσκολία» προφοράς της ίδιας της λέξης για να αναδείξει με τρόπο άμεσο και ανθρώπινο, την ανάγκη ενημέρωσης και έγκαιρης δράσης. Τα social media λειτουργούν ως βασικό επικοινωνιακό όχημα, με στόχο την προσέγγιση κυρίως των νεότερων ηλικιακών ομάδων που επηρεάζονται συχνότερα από τη Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα . Μέσα από ειδικό περιεχόμενο και τη δημιουργία του σχετικού λογαριασμού στο Instagram, η εκστρατεία επιδιώκει να ενημερώσει υπεύθυνα και να ενθαρρύνει τους ασθενείς να μιλήσουν με τον/την δερματολόγο τους χωρίς καθυστέρηση.

Η Άννα Παπακοσμοπούλου, Head of Communications & Patient Advocacy της Novartis Hellas ανέφερε σχετικά: «Ακολουθώντας πιστά την αποστολή μας, να βοηθάμε τους ανθρώπους με Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα να ζουν περισσότερο και καλύτερα, στόχος μας είναι να προτρέψουμε όσους ζουν με να ενημερωθούν, να μην απομονώνονται και να συζητούν με τον γιατρό τους. Η έγκαιρη διάγνωση μπορεί να είναι καθοριστική για τη διαχείριση της νόσου και την καθημερινότητά τους».

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Email